Hos mormor

Hej gullungar! :)
Hur är läget med er? Jag har haft fullt upp hela dagen. Träffade morbor, hans sambo och min kusin tidigare idag. Vi fikade hemma hos Mimmi & Göte. Mys! Sen körde de mig hem till min mormor. Så här är jag nu. Vi har käkat middag och spelat spel. Också mys!

Jag har knappt hunnit sitta vid datorn idag, därav ingen uppdatering. Blir tyvärr inte mycket av det när man är här, men det är rätt skönt att slippa det också, ibland. Även om man hela tiden saknar er. Enormt mycket, för att vara ärlig.

Nu ska jag in och kolla mejlen på Facebook och skicka iväg lite mejl till personer jag inte haft kontakt med på ett tag. Ni får gärna skicka över något om ni vill, det är alltid trevligt :)

Puss & kram!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du verkar ha det bra i Götet, vilken tur :) Kram

2008-08-04 @ 23:43:11
URL: http://malinan.blogg.se/
Postat av: Tina

Hoppas att du har det bra i GBG,

2008-08-08 @ 10:09:19
URL: http://itulpanensland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0