Inpuls-resa

 
Snackade precis med Mimmi (Rockmormor, gammelmormor, kalla henne vad du vill..) och hon frågade om jag inte ville komma upp en sväng till Göteborg innan lovet är slut. Klart jag vill det, har ju inget bättre för mig här hemma! Skönt att komma bort också, slippa vardagen och göra något annat - något som oftast är roligt.

Så Mimmi köpte en biljett upp till mig. Så imorgon 11:45 sitter jag på bussen upp. Jag stannar där till den 14 aug. Hoppas på att träffa lite trevligt folk och njuta av lovet!

Kommer givetvis blogga när jag är där. Och det här med joggningen, det får allt vänta. Men promenader ska det allt bli, hehe. :)

Nu får jag ringa Jerry och höra om han kan köra in mig till Lund imorgon. Och så måste jag berätta för mamma att jag ska till Gbg imorgon. Ojoj, vilken inpuls-resa det här blev.

Kommentarer
Postat av: Linda

Svar: jo, de får duga för en lat person som mig ;D hehhe xD

2008-07-31 @ 13:04:21
URL: http://bbaggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0